to zanarkand Index du Forum
to zanarkand
Forum de guilde du jeux Tera sur le serveur Akasha

to zanarkand Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: [FULL] NARA LEAO.SONET.O ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    to zanarkand Index du Forum -> Au Troll Farceur -> Flood en tous genre
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
gaesant

Masculin

MessagePosté le: Ven 20 Mai - 04:51 (2016)    Sujet du message: [FULL] NARA LEAO.SONET.O Répondre en citant

NARA LEAO SONETO > bit.ly/20deYQy

Entertainment..Video..Games..Lifestyle..Retrieved....from...."....Around....Wikia's....network....Random....Wiki....Music....About....Help....Community....Central....Careers....Advertise....API....Contact....Wikia....Terms....of....Use....Privacy....Policy....Global....Sitemap....Local....Sitemap....Content....is....available....under....CopyrightOr....search....for....other....bands....on....the....site:....search.....Ouvir...Msica...Buscar...Media....Player....Winamp....iTunes....Nara....Leo....Soneto....adicionar....msica....no....meu....canal....ringtone................ouvir....:....conectando....Para....adicionar....mais....msicas,....clique....em....e....depois....em...."Adicionar....ao....player"....ouvir....Soneto....Nara....Leo........salvar....como....salvar....traduzir....letra....imprimir....letra....corrigir....letra....ajuda....Por....que....me....descobriste....no....abandono....Com....que....tortura....me....arrancaste....um....beijo....Por....que....me....incendiaste....de....desejo....Quando....eu....estava....bem,....morta....de....sono....Com....que....mentira....abriste....meu....segredo....De....que....romance....antigo....me....roubaste....Com....que....raio....de....luz....me....iluminaste....Quando....eu....estava....bem,....morta....de....medo....Por....que....no....me....deixaste....adormecida....E....me....indicaste....o....mar,....com....que....navio....E....me....deixaste....s,....com....que....sada....Por....que....desceste....ao....meu....poro....sombrio....Com....que....direito....me....ensinaste....a....vida....Quando....eu....estava....bem,....morta....de....frio....Mais....msicas....de....Nara....LeoDenunciar....contedo....inapropriado....msicas........top....novidades........top....msicas........top....artistasAs....mais....ouvidas01....Cuitelinho02....A....Banda03....O....Circo04....Chega....De....Saudade05....Joo....e....Maria06....O....Barquinho07....Este....Seu....Olhar08....Estrada....Do....Sol09....Suite....Dos....Pescadores10....Isso........O....Brasil....Digite....aqui....a....letra....da....msica....Principal....Plugins....Gneros....Notcias....Envie....Letras....Enquetes....Contato....Minha....Conta....Meu....Perfil....Minhas....Playlists....Meus....Amigos....Meus....Recados....Minhas....Fotos....Meus....F....Clubes....Minhas....Estatsticas....Contribua....Chame....Amigos....Envie....Letras....Envie....Tradues....Envie....Fotos....Envie....Wallpapers....Envie....Curiosidades....Envie....Biografias....Tops....Top....Letras....Top....Artistas....Top....lbuns....Top....Usurios....Top....F-Clubes....Top....Wallpapers....Plugins....Windows....Media....Player....Winamp....iTunes....Novidades....Novas....Msicas....Novos....CDs....Artistas....Atualizados....Atividades....Recentes....Colaboradores....Recentes....#....a....b....c....d....e....f....g....h....i....j....k....l....m....n....o....p....q....r....s....t....u....v....w....x....y....z............................Voc....no....est....logado,....faa....login....oucadastre-se....Songs....Artists....Genres....Playlists....Apps....Send....lyrics....Apps....and....plugins....Mobile....Android....iPhone....Windows....Phone....Desktop....Google....Chrome....Windows....8....Plugin....Wsongs....Top....songs....Updates....Releases....Letras's....playlists....Create....your....playlists....artists....Top....Artists....Top....Albums....A....B....C....D....E....F....G....H....I....J....K....L....M....N....O....P....Q....R....S....T....U....V....W....X....Y....Z....0/9....Join....Create....your....musical....profile....Send....albums....Send....lyrics....Lyric....corrections....Apps....Android....iPhone....Windows....Phone....Windows....8....media....player,....winamp....and....iTunes....Letras....mobile....Letras....on....Google....Chrome....About....the....website....Ajuda....Advertise....on....Letras....Legal....Notice....Privacy....policy....Rules....Social....Networks....Follow....letras....Partner....r7.com....Languages....ver....em....portugus....ver....en....espaol....Made....with........in....Belo....Horizonte!....2.3....millions....of....songs........Most....visited....music....website....in....Brazil........2003....-....2016....ver...outras...curiosidadesenvie...uma...8...membrosF-Clube...AdryNasc(10)...Carolc(10)...AnnaManu(821)...marcia1987(14)...ver...todosvoc...no...f-clube...Biografia...Filha...do...advogado...Jairo...Leo...e...da...dona...de...casa...Altina...Leo,...Nara...Lofego...Leo...foi...um...dos...cones...do...movimento...musical...da...dcada...de...60...que...ficou...conhecido...como...bossa-novaadd....ouvir....241....Tou....Com....Diabo....No....Corpo....add....ouvir....242....Aqui....No....Mesmo....Bar....add....ouvir....243....A....Primeira....Sentena....add....ouvir....244....Caminhos....Cruzados....add....ouvir....245....Inclinaes....Musicais....add....ouvir....246....Isso........Brasil....add....ouvir....247....Essa....Mundo........Meu....add....ouvir....248....O....Menino....De....Braan....add....ouvir....249....Jos....add....ouvir....250....Um....Sonho....De....Vero....add....ouvir....251....Eu....E....a....Brisa....add....ouvir....252....Eu....Preciso....De....Voc....add....ouvir....253....Favela....add....ouvir....254....Nordeste....,seu....Povo,....Seu....Canto....Esua....Glriadd....ouvir....150....Me....DPlease..check..the..address..you..entered..and..try..againMethod..Not..Allowed...Me....D....add....ouvir....151....Traduzir-se....add....ouvir....152....Estrada....do....Sol....add....ouvir....153....Marinheira....add....ouvir....154....Cordo....do....Zepelin....add....ouvir....155....Como........Grande....O....Meu....Amor....Por....Voc....add....ouvir....156....Cavalgada....add....ouvir....157....As....Curvas....da....Estrada....De....Santos....add....ouvir....158....Dia....De....Chuva....add....ouvir....159....Proposta....add....ouvir....160....O....Div....add....ouvir....161....Todo....Mundo....Vai....Ao....Circo....add....ouvir....162....La....Colombine....add....ouvir....163....Pecadora....add....ouvir....164....De....Mal....Pra....Pior....add....ouvir....165....A....Viola....Quebrada....add....ouvir....166....Comigo........Assim....add....ouvir....167....Faz....Escuro....Mas....Eu....Canto....add....ouvir....168....As....Tears....Go....By....add....ouvir....169....Consolao....add....ouvir....170....Requiem....Por....Um....Amor....add....ouvir....171....O....Morro....(feio....No........Bonito)....add....ouvir....172....Cano....da....Terra....add....ouvir....173....Mentiras....add....ouvir....174....Maio,maduro....Maio....add....ouvir....175....Modinha....add....ouvir....176....Eu....Gosto....Mais....do....Rio....add....ouvir....177....Imagina....S....add....ouvir....178....Deus....Me....Perdoe....add....ouvir....179....Mambembe....add....ouvir....180....Cano....do....Bicho....add....ouvir....181....Gaiolas....Abertas....add....ouvir....182....Sute....Dos....Pescadores....add....ouvir....183....O....Que....Ser....add....ouvir....184....Por....Causa....De....Voc....add....ouvir....185....E....Se....Depois....add....ouvir....186....Vestgios....add....ouvir....187....A....Estrada....E....O....Violeiro....add....ouvir....188....Moo....Bonito....add....ouvir....189....Amazonas....add....ouvir....190....Poema....da....Rosa....add....ouvir....191....Trocando....Em....Midos....add....ouvir....192....Tambores....da....Paz....add....ouvir....193....Morena....Boca....De....Ouro....add....ouvir....194....A....Saudade....Me....Bateu....(sentimental....Journey)....add....ouvir....195....O....Profeta....add....ouvir....196....Samba....da....Preguia....add....ouvir....197....Quando....O....Carnaval....Chegar....add....ouvir....198....A....Cigana....add....ouvir....199....Mal-me-quer....add....ouvir....200....Deixa....add....ouvir....201....Mais....Uma....Estrela....add....ouvir....202....Preconceito....add....ouvir....203....Cabra....Macho....add....ouvir....204....Tique-taque....do....Meu....Corao....add....ouvir....205....Soneto....De....Separao....add....ouvir....206....Estrada....E....O....Violeiro....add....ouvir....207....No....Cordo....De....Saideira....add....ouvir....208....Tique-taque....do....Meu....Corao....add....ouvir....209....Como....Dois....E....Dois....So....Quatro....add....ouvir....210....Rancho....Das....Namoradas....add....ouvir....211....Samba....E....Amor....add....ouvir....212....Esse....Seu....Olhar....add....ouvir....213....Chegando....De....Mansinho....add....ouvir....214....Amo-te....Muito....add....ouvir....215....Tem....Gato....Na....Tuba....add....ouvir....216....Cara....Bonita....add....ouvir....217....Donzela....add....ouvir....218....Repente....add....ouvir....219....Non....add....ouvir....220....Flash....Back....add....ouvir....221....Infelismente....add....ouvir....222....Dois....E....Dois;....Quatro....add....ouvir....223....S....Voc....add....ouvir....224....Garoto....Levado....add....ouvir....225....Labareda....add....ouvir....226....Como....Vai....Voc....add....ouvir....227....Jamais....add....ouvir....228....Marcha....Dos....Gafanhotos....add....ouvir....229....Samba....da....Legalidade....add....ouvir....230....Cantores....do....Rdio....add....ouvir....231....Nordeste,seu....Canto,seu....Povo....E....Sua....Glria....add....ouvir....232....Menina....De....Hiroshima....add....ouvir....233....Inspirao....add....ouvir....234....Como....Ser....O....Ano....2000?....add....ouvir....235....Azulo....add....ouvir....236....Colar....De....Estrela....add....ouvir....237....Milagre....add....ouvir....238....Relembrando....add....ouvir....239....Cabecinha....No....Ombro....add....ouvir....240....Se....Voc....Quiser....Saber....Ser....Voce....Quiser....Sab.r7.comResultado...da...busca...fechar...Buscar...tudo...artistas...msicas...trecho...2016..Petaxxon..Comunicao..Online..carregandoaleatriorepetirqualidadeautomticoautomtico.....Links...Pgina...Inicial...Cadastre-se...Fale...Conosco...FAQ...Redes...Twitter...Facebook...Sites...Cifras...Revista...Cifras...TV...Cifras...Gospel...Cifras...Institucional...Publicidade...Termos...de...Uso...Poltica...de...Uso.......Clique...aquiSia..This..Is..Acting..Dream..Theater..The..Astonishing..Rihanna..Anti..(Deluxe)..Lucas..e..Orelha..Vamo..Alm..Tiago..Iorc..Sigo..de..Volta..(EP)..Alceu..Valena..A..Luneta..do..Tempo..-..Trilha..Sonora..Original..de..Alceu..Valena..Joo..Neto..e..Frederico..S..Modo..2..add...ouvir...147...Aleluia...add...ouvir...148...Cicatriz...add...ouvir...149...Algum...Que...Olhe...Por...Mim...(someone...To...WatcMy....profile....Send....lyrics....Messages....Edit....Log....out....Playlists....Artists....Albums....Notifications....Pending....friend....requests....listen....Recently....played....songs....Desejo....receber....notificaes....de....push....de....destaques....e....novidadesIt...may...contain...one...or...more...characters...that...can't...be...used...in...titlesadd...ouvir...255...Maravilha...Curativa...add...ouvir...256...Sabi...Laranjeira...add...ouvir...257...Em...Tempo...De...Adeus...add...ouvir...258...Sem...Querer...add...ouvir...259...Cano...da...Primavera...add...ouvir...260...No...Me...Diga...Adeus...add...ouvir...261...Luz...Brasileira...add...ouvir...262...Ars...do...Trio...Eltrico...add...ouvir...263...Parabn...De...La...Paloma...add...ouvir...264...Derradeira...Primavera...add...ouvir...265...H...Msica...No...Ar...add...ouvir...266...A...Saudade...Me...Bateu...add...ouvir...267...Promessas...De...Voc...add...ouvir...268...Mgoa...add...ouvir...269...Se......Tarde...Me...Perdoa...add...ouvir...270...Penar...add...ouvir...271...Um...Beijo...add...ouvir...272...Esse...Mundo......Meu...add...ouvir...273...Manh...De...Liberdade...add...ouvir...274...Adriana...add...ouvir...275...Donzela...Por...Piedade...No...Pertubes...add...ouvir...276...Upa...Upa...add...ouvir...277...Cli-cl-cl...add...ouvir...278...Corisco...add...ouvir...279...Nega...Dina...add...ouvir...280...Brasileirinho...add...ouvir...281...Mas...No...Pra...Mim...add...ouvir...282...Apanhei-te...Cavaquinho...add...ouvir...283...Tatuagem...add...ouvir...284...Meu...Cantar...add...ouvir...285...Ela...Desatinou...add...ouvir...286...Pipira...add...ouvir...287...Supe...add...ouvir...288...Canto...Livre...add...ouvir...289...Ladainha...add...ouvir...290...Ana...Vai...Embora...add...ouvir...291...Palmares...add...ouvir...292...Andorinha...Preta...add...ouvir...293...Pra...Dizer...Adeus...add...ouvir...294...Na...Roda...da...Capoeira...add...ouvir...295...Olhos...Nos...Olhos...add...ouvir...296...Joana...Francesa...add...ouvir...297...Sublime...Tortura...add...ouvir...298...Caso...do...Acaso...add...ouvir...299...Festa...add...ouvir...300...Maravilha...add...ouvir...301...Fundo...Azul...add...ouvir...302...Incelena...add...ouvir...303...Modinha...Serestas...5...add...ouvir...304...Onde......Que...Voc...Estava...add...ouvir...305...Me...Abraa...add...ouvir...306...Fumaa...Nos...Olhos...add...ouvir...307...A...R...add...ouvir...308...Uricuri...add...ouvir...309...Quatro...Crioulos...add...ouvir...310...Medroso...De...Amor...add...ouvir...311...Chegana...add...ouvir...312...Sina...De...Caboclo...add...ouvir...313...Por...Exemplo:...Voc...add...ouvir...314...Quando...a...Saudade...Apertar...add...ouvir...315...Atirei...O...Pau...No...Gato...add...ouvir...316...Lamento...No...Morro...add...ouvir...317...Algum...Que...Olhe...Por...Mim...add...ouvir...318...Lancha...Nova...add...ouvir...319...Manto...Negro...add...ouvir...320...Feio...No......Bonito...add...ouvir...321...Quem...Te...Viu;...Quem...Te...V...add...ouvir...322...Atrs...do...Trio...Eltrico...add...ouvir...323...Berimbau...(...Ritmo...De...Capoeira)...add...ouvir...324......To...Triste...Dizer...Adeus...add...ouvir...325...Promessa...De...Voc...add...ouvir...326...Uricuru...add...ouvir...327...Zambi...add...ouvir...328...Estatuinha...add...ouvir...329...Rancho...Dos...Namorados...add...ouvir...330...Amo...Tanto...add...ouvir...331...Dois...E...Dois:...Quatro...add...ouvir...332...Donzela...Por...Piedade...No...Perturbes...add...ouvir...333...Chorinho...add...ouvir...334...Infelizmente...add...ouvir...335...Tema...De...os...Inconfidentes...add...ouvir...336...La...Colombe...add...ouvir...337...Parabin...De...La...Paloma...add...ouvir...338...Modinha...(serestas......Pea...N5)...add...ouvir...339...Cinamomo...add...ouvir...340...Rosa...da...Gente...add...ouvir...341...Dilogo...add...ouvir...342...Trevo...De...Quatro...Folhas...add...ouvir...343...Firuliu...add...ouvir...344...Resignao...add...ouvir...345...Transparncias...add...ouvir...346...Mgoas/caminhos...Cruzados...add...ouvir...347...Bluso...add...ouvir...348...Fiz...a...Cama...Na...Varanda/prenda...Minha...add...ouvir...349...Colar...De...Estrelas...add...ouvir...350...Telefone...(...Com...Cu...da...Boca)...add...ouvir...351...Isso......O...Brasil...add...ouvir...352...Tou...Com...O...Diabo...No...Corpo...add...ouvir...353...Prenda...Minha...add...ouvir...354...Beira...Mgoa...add...ouvir...355...Menino...de...Braan...add...ouvir...buscarNo...achou?...colabore...enviandoA...msica...no...est...no...site?...Quem...ouviu...este...artista...Artistas...Similares...Joo...Gilberto...Os...Cariocas...Elis...Regina...Rafaela...Pinho...Tom...Jobim...de...Elizabeth...Voc...sabia?...Nara...participou...da...trilha...sonora...do...filme...Ganga...Zumba,...rei...dos...Palmares...(dirigido...por...Carlos...Diegues),...em...que...cantou..."Nan"...(Moacir...Santos)Wikia..Skip..to..Content..Skip..to..Wiki..Navigation..Skip..to..Site..Navigation..The..Home..of..Fandom..Games..Movies..TV..Explore..Wikia..Games..Movies..TV..Trending..Wikias..Community..Central..Search..this..wikia..Search..all..of..Wikia..Sign..In..Register..Username..Password..Forgot..your..password?..Stay..logged..in..Or..Connect..Start..a..wikia..Advertisement..LyricWiki..Navigation..On..the..Wiki..Wiki..Activity..Random..page..Videos..Images..Chat..Help..Out..LyricWiki..FAQ..Help..Index..Help..with..Editing..Pages..General..Help..Ask..on..Help..Desk..File..an..Edit..Request..Our..Page..Naming..Policy..The..Community..Find..Admins..Post..Feedback..Stroll..Around..Popular..Pages..Randomize..Random..Artist..Random..Album..Random..Song..Random..Translation..LyricWiki..Awards..Song..of..the..Day..Album..of..the..Week..Top..100..iTunes..Songs..Other..Lists..Search..Lyrics..Artists..Artists..by..Hometown..Artists..by..Genre..Artists..by..Label..Albums..Albums..by..Genre..Compilation..Series..Songs..Songs..by..Language..Translations..Instrumentals..Genres..Pop..Rock..Electronic..Hip..Hop..Metal..Country..Folk..OtherSong...lyrics...-...Letras.com...menu...search...Home...404...Page...not...found...The...page...you're...trying...to...access...was...not...foundPor..que..me..descobriste..no..abandonoCom..que..tortura..me..arrancaste..um..beijoPor..que..me..incendiaste..de..desejoQuando..eu..estava..bem,..morta..de..sonoRdio...personalizada...iniciar...rdio... f5880b0734

Publicité

MessagePosté le: Ven 20 Mai - 04:51 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    to zanarkand Index du Forum -> Au Troll Farceur -> Flood en tous genre Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[electro] © theme by larme d'ange 2006